perjantai 19. joulukuuta 2014

thinking is not real

Minä olen kokenut valaistuksen. Sitä pitää pohtia päiväkirjan sivuillakin. 

Ajatukset ovat vain ajatuksia. Minä en ole sitä, mitä ajattelen. Voin todeta, että jaha, minulla on tuollainen ajatus " en kestä enää", mutta se en ole minä. Sama pätee tunteisiin ja kehollisiin tuntemuksiin. Voin todeta, että jaha, minulla on tuollainen tunne kuin pelko ja tuollainen kehollinen tuntemus kuin sydämen hakkaaminen. Ne ovat kovin todellisia ja tuskallisiakin, mutta silti vain ajatuksia. Koska harvoin enää joudun susilauman piirittämäksi kauppareissulla eikä sydämen hakkaaminen valmista minua taistelemaan hengestäni, ehdin palaamaan maan pinnalle ja hellittämään. Ajatusten ja tunteitten ei tarvitse ahmaista minua, minä olen minä.

(Lisää löytyy googlaamalla hot terapia ja arto pietikäinen).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti